Reklama czasowa

Reklamy przyszłości w Polsce Polski rynek marketingu nie jest rozpieszczany. W naszym kraju znanych jest wiele form reklamy, ale niestety są to rzeczy drogie i stać na nie tylko bogate firmy. Wiadomo nie od dziś, że najlepszym miejscem do reklamy z pewnością będzie telewizja. Problem jednak jest taki, że jeden spot reklamowy może nas kosztować w telewizji grubo ponad 100 000 złotych. Zasięg takiej reklamy jest bardzo duży, bo przekracza milion potencjalnych odbiorców, ale znanych jest wiele reklam przyszłości, które nie będą drogie, a ich zasięg będzie bardzo duży. Poniżej nasza lista reklam przyszłości. Telebimy Centra handlowe, duże parkingi oraz miejsca kultu to doskonałe przestrzenie do zainstalowania telebimów. Zadaniem telebimu jest wyświetlanie reklamy przez cały dzień. W odróżnieniu od klasycznego billboardu, reklama na telebimie jest wyświetlana ciągle, coś w rodzaju pokazu slajdów. Koszt jednej minuty nadawania reklamy może kosztować niecałe 10 złotych. Jeśli konsument zdecyduje się na zainwestowanie 1000 złotych na reklamę, to ma szansę dotrzeć do około 300 000 potencjalnych klientów. Oczywiście sens takiej reklamy jest największy wtedy, kiedy umieścimy ją w dużym mieście. Warszawa, Kraków, Poznań czy Trójmiasto to najlepsze lokalizacje. Oczekujemy, że do roku 2020 wszystkie ważniejsze miejsca w miastach będą całkowicie cyfrowe i będą posiadać przynajmniej 2 telebimy na jednym kilometrze kwadratowym. Słodycze reklamowe Cukierki reklamowe to słodycze zapakowane w specjalna folie z wcześniej przygotowaną reklamą. W naszym kraju rynek cukierkowy ma szansę na rozwój, ponieważ taka forma reklamy jest tania i można ją przygotować samemu w domu. Istotny jest fakt, że cały proces tworzenia cukierka reklamowego trwa maksymalnie kilka sekund. Wystarczy kupić jeden kilogram małych cukierków, przepakować je we wcześniej przygotowane folie i rozdać je przechodniom. W USA cukierki biją na głowę gadżety reklamowe oraz bardzo popularne ulotki. Ze statystyk wynika, że na 1000 rozdanych cukierków aż 85% wzbudza zainteresowanie. To w praktyce daje nam 850 potencjalnych klientów. Oczywiście nie tylko cukierki będą się nadawać na słodycze reklamowe. Bardzo fajnym rozwiązaniem będzie wykorzystanie czekolady, żelków czy nawet mikołajów świątecznych. Naszym zdaniem rozdawanie gadżetów z małą reklamą firmy jest doskonałym rozwiązaniem. Psychologicznie jest to przekupstwo, ale w legalnej formie. Balon z helem Nad wieloma Polskimi miastami możemy obserwować unoszące się na niebie balony. Zwykle są to urządzenia meteorologiczne, ale udaje nam się spostrzec wśród nich reklamy. Balony reklamowe to marketing przyszłości. Na balonie mamy około trzy metry kwadratowe wolnej powierzchni reklamowej, dlatego warto ją wykorzystać. Obecnie koszt wynajęcia balona reklamowego przekracza sumę 1000 złotych dziennie. Do tego należy dodać koszty stworzenia reklamy na sporej przestrzeni. Warto jednak zauważyć, że balon ma ogromny zasięg. Jeśli wypuści się go nad dużym miastem, to nawet 500 000 ludzi będzie miało okazję go obserwować. Dla konsumenta liczy się nie tylko przekaz reklamy, ale też jej forma. Jesteśmy przekonani, że jeśli ktoś zdecyduje się na skorzystanie z balonów reklamowych, to na pewno nie będzie żałował tej decyzji. Konkursy Pewnie znacie wiele firm, gdzie można wziąć udział w konkursie. Dzisiaj konkursy są w modzie, ponieważ każdy z nas chciałby otrzymać coś za darmo, albo okazać się lepszym od innych. Konkursy to dobra forma reklamy, ponieważ nie sugeruje klientowi, aby zostawiał pieniądze w firmie / sklepie. Reklama daje nam jasny przekaz, że decydując się na udział w konkursie mamy sporą szansę na wygranie ciekawej nagrody. Bardzo istotny jest fakt, że taka reklama musi być dobrze przemyślana. Aspekt psychologiczny jest bardzo ważny, ale nie może on brać góry w całym procesie marketingowym. W USA aż 11% sklepów codziennie oferuje różne konkursy, gdzie pula nagród wynosi 100 dolarów. Amerykanie kochają dostawać wszystko za darmo, dlatego zdaniem firm stacjonarnych, nie ma nic lepszego od konkursów z nagrodami. Reklama czasowa To, co wzbudza ogromne zainteresowanie ludzi jest odliczanie. Odliczanie do pierwszego stycznia, odliczanie do wypłaty, ważnego wydarzenia. Ma to szczególne znaczenie w kwestii reklamy. Jeśli zdecydujemy się na sprzedaż jakiegoś innowacyjnego produktu lub jeśli chcemy rozpocząć wykonywanie ciekawych usług, to można zamontować nad firmą specjalny zegar, który będzie odliczał czas do rozpoczęcia nowych promocji. Najlepiej będzie, jeśli reklama naprawdę zostanie dopieszczona. Chodzi nam o to, aby przechodzeń wiedział, że za kilka dni będzie miało udział wielkie wydarzenie. Firmy decydujące się na taką formę reklamy nie inwestują dużo pieniędzy. Inwestują jednak przekonanie, że ich produkt lub usługa są na tyle innowacyjne, że warto czekać na dzień premiery. Polski rynek marketingowy rozwija się z dnia na dzień. W przyszłości na pewno wiele opisanych powyżej form reklamy będzie miało swoje pięć minut. Zachęcamy do komentowania tego tematu.

Podobne wpisy